آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان/ جذب ۵ بازیکن ملی‌پوش

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و از جذب ۵ بازیکن ملی‌پوش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، نوید نظری با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: این رقابت‌ها از پنجشنبه دوازدهم مهر آغاز می‌شود و در هفته نخست شهرداری گرگان مهمان تیم آسمان ولایت مشهد است.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به اینکه با تأخیر وارد بازار نقل‌وانتقالات شدیم و تیم نیز دیر بسته شد با این حال نفراتی که جذب شدند تمرینات، خوب، پرفشار و منظمی را زیر نظر سرمربی و کادرفنی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: به غیر از ارسلان کاظمی، کاپیتان فصل تیم، سایر بازیکنان قبلی از تیم جدا شدند و به تیم‌های دیگری مانند طبیعت و نفت آبادان پیوستند، ما با بضاعتی که در اختیار داشتیم، بازیکنان جدید را برای فصل پیش رو جذب کردیم.

نظری با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدی بودجه تیم بسکتبال شهرداری گرگان نسبت به فصل قبل گفت: با بودجه‌ای که در اختیار داریم، تاکنون قرارداد هفت بازیکن رسمی شده و شش بازیکن نیز قراردادهای آنان تا پایان هفته جاری نهایی خواهد شد.

وی در خاتمه بیان کرد: در حال حاضر در تیم پنج بازیکن ملی‌پوش داریم که با توجه به جذب بازیکنان جدید و تعدادی بازیکن بومی، امیدواریم نتایج خوبی را در فصل پیش رو به دست بیاوریم.

کد خبر 793096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.