آموزش مستمر ناوبران و کارکنان فنی اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات، کلاس‌های آموزشی منظم برای ناوبران و کارکنان فنی برگزار می‌شود، زیرا این آموزش‌ها به بهبود عملکرد و کیفیت خدمت‌رسانی اتوبوسرانی کمک می‌کند.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان برای ارتقای کیفیت خدمات، خرید اتوبوس‌های جدید و توسعه ناوگان اتوبوسرانی است، همچنین بازسازی اتوبوس‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد، زیرا این اتوبوس‌ها سرمایه و ثروت شهر محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به آموزش ناوبران و کارکنان فنی شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: برای ارتقای کیفیت خدمات، کلاس‌های آموزشی منظم برای ناوبران و کارکنان فنی برگزار می‌شود؛ این آموزش‌ها به بهبود عملکرد و کیفیت خدمت‌رسانی شرکت اتوبوس‌رانی شهرداری اصفهان کمک می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با تاکید بر هوشمندسازی خدمات حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما، هوشمند سازی خدمات حمل‌ونقل عمومی است، سیستم‌های هوشمند و نرم‌افزارهایی که برای دسترسی شهروندان طراحی شده، در تسهیل خدمات و افزایش رضایت عمومی نقش مهمی دارند؛ شهروندان می‌توانند از این نرم‌افزارها برای دسترسی آسان‌تر به خدمات حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

بحیرایی ادامه داد: این برنامه‌ها به‌طور کلی به افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و رضایت عمومی در حوزه حمل‌ونقل کمک خواهند کرد.

کد خبر 793016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.