وضعیت زمین ورزشگاه عضدی رشت باعث افت کیفیت دیدار بعثت و داماش شد

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به نامناسب بودن وضعیت چمن ورزشگاه عضدی رشت گفت: کیفیت پایین این زمین باعث افت کیفیت دیدار تیم‌های بعثت و داماش گیلان در رقابت‌های لیگ آزادگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی نظر محمدی صبح امروز _سه‌شنبه سوم مهر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های بعثت کرمانشاه و داماش گیلان هردو جزو تیم‌های خوب مسابقات امسال لیگ آزادگان هستند و تقابل آن‌ها از حساسیت زیادی برخوردار بود.

وی افزود: دو تیم در طول مسابقه بازی پایاپایی انجام دادند و به دنبال ارائه یک مسابقه زیبا بودند، اما در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتند و هرکدام یک امتیاز کسب کردند.

سرمربی بعثت کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ۱۰ نفره شدن تیم ما در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم و یک امتیاز کسب کردیم که از این نظر از نتیجه راضی هستم و امید داریم بتوانیم در ادامه لیگ نیز نتایج مناسبی کسب کنیم.

محمدی با اشاره به زمین نامناسب ورزشگاه عضدی، تاکید کرد: کیفیت چمن روی کیفیت این دیدار تأثیر منفی گذاشته بود و دو تیم نتوانستند آنچه که مدنظر داشتند را به نمایش بگذارند.

وی با تمجید از طرفداران تیم داماش، تصریح کرد: آن‌ها نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند و ای کاش برخی‌ها که به این طرفداران وعده می‌دادند به وعده‌های خود عمل می‌کردند، زیرا تماشاگران داماش مستحق آن نیستند که نگران بقای تیم خود در لیگ دسته یک باشند.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های داماش گیلان و بعثت کرمانشاه عصر روز دوشنبه دوم مهر در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید عضدی رشت به پایان رسید.

تیم بعثت کرمانشاه با این تساوی چهار امتیازی شد، در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و داماش گیلان نیز با دو امتیاز به مکان چهاردهم نقل مکان کرد.

کد خبر 793003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.