تساوی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل داماش گیلان در لیگ آزادگان

هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که در یکی از مهمترین این دیدارها تیم بعثت کرمانشاه مقابل میزبان خود داماش گیلان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسابقات هفته سوم لیگ آزادگان عصر امروز _دوشنبه دوم مهر_ با برگزاری ۹ مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها دو تیم بعثت کرمانشاه و داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار حساس دو تیم با انگیزه کسب سه امتیاز به میدان آمدند، از یک سو داماش گیلان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در این فصل و دیدار خانگی بود و از سوی دیگر بعثت نیز به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خود را در این فصل بود.

تلاش‌های بازیکنان بعثت و داماش در نهایت نتیجه‌ای در بر نداشت و علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

هرچند این بازی آبستن حوادثی هم بود، از جمله اینکه محمدجواد جلالی مدافع بعثت در دقیقه ۷۵ و مربی دروازه‌بان‌های این تیم هم در اواخر مسابقه از زمین بازی و روی نیمکت اخراج شدند.

تیم بعثت با این تساوی ۴ امتیازی شد و موقتاً در رده ششم جدول قرار گرفت و تیم داماش هم با ۲ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.

بعثت کرمانشاه در هفته چهارم لیگ آزادگان روز شنبه هفته آینده هفتم مهر در ورزشگاه آزادی کرمانشاه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

کد خبر 792890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.