بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست برگزار می‌شود

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست با محوریت «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» با حمایت سازمان حفاظت محیط‌زیست در پاییز سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات میان کارشناسان، متخصصان و فعالان حوزه محیط‌زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته درجهت کاهش مصرف سوخت، انرژی و حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط‌زیست برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با محوریت «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» در روزهای بیست‌ونهم آبان تا دوم آذر ۱۴۰۳ توسط شرکت ایده تجارت هرمس و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

صنایع، معادن، پتروشیمی‌ها، سازمان و نهادهای مرتبط، سمن‌ها و سایر گروه‌های متقاضی شرکت در این نمایشگاه می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.Envirex.ir یا شماره تماس ۰۹۱۷۳۰۸۳۹۲۶ نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

کد خبر 792792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.