تامین تجهیزات فنی برای دانشجویان مهندسی و پزشکی تحت حمایت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از تامین تجهیزات فنی و پزشکی برای دانشجویان تحت حمایت در رشته‌های مهندسی و پزشکی خبر داد و گفت: هرچه مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت بالاتر رود، حمایت‌ها جدی تر و مؤثرتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین خدرویسی در همایش مشق همدلی که با حضور جمعی از دانش‌آموزان تحت حمایت استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که در جمع برادران و خواهران دانش‌آموز و در واقع آینده‌سازان کشور هستم، در جشن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها هستیم و با وجود دانش‌آموزان مخلص و نخبه‌ای که داریم، نگاه به آینده کشور روشن و امیدوارکننده است.

وی افزود: اگر فرزندی امروز پدرش فوت شده یا بیمار است یا به دلیل تقدیر، سرپرست مفید و مؤثری ندارد، ولی با وجود خیران نیک‌اندیش، بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در حال حاضر پزشک، مهندس یا در سطوح مدیریتی و اثربخش مشغول فعالیت هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اضافه کرد: نهاد کمیته امداد و خیران تا آخرین سطوح علمی و دانشگاهی در کنار شما دانش‌آموزان هستند، بسته لوازم‌التحریر در سراسر کشور در آستانه شروع سال تحصیلی توزیع می‌شود و در برنامه‌ها خرید تجهیزات فنی و پزشکی برای دانشجویان تحت حمایت در رشته‌های فنی مهندسی و پزشکی در حال انجام است.

خدرویسی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال، تسهیلات مسکن و کارگشایی خاطرنشان کرد: در کمیته امداد به طور ویژه یک کارگروه داریم که در آن تنها مسائل نخبگان پیگیری می‌شود، کوچک‌ترین نگرانی برای ادامه تحصیل نداشته باشید، زیرا خادمان شما با حمایت خیران، منشأ خیر و اثر بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو در سراسر کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند، عنوان کرد: هرچه مقاطع تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت بالاتر رود، حمایت‌ها جدی تر و مؤثرتر خواهد شد.

کد خبر 792770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.