نهادینه شدن فرهنگ شدآمدی به کاهش وقوع تصادفات فوتی منجر شده است

رئیس پلیس راهور شهرستان نایین گفت: مردم نائین با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه شدن فرهنگ شدآمدی در بین آنان در چند سال اخیر موجب شده‌اند که شاخص وقوع تصادفات فوتی در حوزه شهری شهرستان نائین در سیر نزولی قرار بگیرد.

ابراهیم نرگسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اجرای طرح‌های جدید در حوزه فرهنگ‌سازی، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و استفاده از داده‌های نوین دانشگاهی توسط کارشناسان پلیس راهور شهرستان نائین در حوزه کنترل شدآمدی باعث کاهش تصادفات شهری در شهرستان شده است.

وی افزود: خوشحال هستیم که مردم نائین با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه شدن فرهنگ شدآمدی در بین آنان در چند سال اخیر موجب شده‌اند که شاخص وقوع تصادفات فوتی در حوزه شهری شهرستان نائین در سیر نزولی قرار بگیرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین تصریح کرد: به لطف خدای متعال و تعاملات سازمانی صورت گرفته در حوزه مدیریت ترافیک شهری شهرستان، آمار وقوع تصادفات منجر به فوت به صفر رسیده است.

نرگسیان افزود: در حوزه شدآمدی، مردم شهرستان نائین در گروه رانندگان با فرهنگ و در رتبه ممتاز استان اصفهان قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تثبیت فرهنگ رانندگی در گروه مختلف کاربران ترافیکی، امیدواریم همیشه شاهد شادی مردم این شهرستان باشیم.

کد خبر 792763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.