احداث مرکز فراورده‌های خونی در اصفهان به تصویب شورای شهر رسید

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری این کلان‌شهر برای احداث مرکز فراورده‌های خونی آمادگی دارد و این موضوع در شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _دوشنبه دوم مهر_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اهدای خون در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: به‌رغم تمام مشکلات اقتصادی، روزبه‌روز شاهد هستیم که بیشتر مردم در کارهای خیر حضور دارند و این موضوع در شهرداری نیز قابل مشاهده است.

وی افزود: دو مرکز انتقال خون در منطقه ۱۱ و منطقه ۱۳ این کلان‌شهر هرچه زودتر باید به بهره‌برداری برسد و در خدمت شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: احداث مرکز فراورده‌های خونی برای اصفهان ضرورت دارد و نیازمند فعالیت و هزینه بیشتری نسبت به احداث ساختمان انتقال خون است.

نورصالحی گفت: مدیریت شهری برای احداث مرکز فراورده‌های خونی آمادگی دارد و این موضوع در شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: امیدواریم کلنگ مرکز فراورده‌های خونی نیز با همت تمام دستگاه‌های ذی‌ربط به زمین زده شود؛ البته همه باید دست به دست دهیم و در این راستا تلاش جدی کنیم.

کد خبر 792660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.