کلنگ ساختمان انتقال خون در شهرک ولی‌عصر(عج) به زمین زده شد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: کلنگ ساختمان انتقال خون در شهرک ولی‌عصر (عج) که یکی از محلات هشت‌گانه این منطقه است، امروز (دوشنبه) به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی امروز _دوشنبه دوم مهر_ در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اهدای خون در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: جلسه امروز مصداق واقعی وحدت بود که یک اتفاق مبارک است.

وی با اشاره به همکاری مدیریت شهری با خیران و اداره کل انتقال خون استان اصفهان افزود: این همکاری منجر به یک عمل خیرخواهانه شده است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به موقعیت پروژه ساختمان انتقال خون تاکید کرد: دو قطعه زمین با مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با مالکیت شهرداری در این شهرک وجود دارد که ۱۰۰۰ متر مربع آن برای ساخت مسجد و باقی‌مانده آن برای ساختمان انتقال خون، فرهنگسرا و ایستگاه آتش‌نشانی استفاده خواهد شد.

کشانی گفت: کلنگ ساختمان انتقال خون امروز در شهرک ولی‌عصر (عج) که یکی از محلات هشت‌گانه این منطقه است، به زمین زده شد؛ این زمین زیربنای حدود ۶۶۰ متر مربع و مساحتی حدود ۲۳۰ متر مربع دارد.

وی ادامه داد: زمان‌های گذشته مراکز فرهنگی با فاصله از مساجد ساخته می‌شد، اما بر اساس دستور شهردار اصفهان قرار شد ساختمان فرهنگی فاصله زیادی با مساجد نداشته باشد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اینگونه اتفاقات باید در شهر و شهرداری این کلان‌شهر رخ دهد، زیرا تنها ساخت مدرسه یک اقدام خیّرانه نیست، بلکه تمام اتفاقات شهر حتی یک آزادسازی می‌تواند اثرات خوبی بر آخرت خیّران داشته باشد.

کد خبر 792643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.