خودروی چری تیگو 4 پرو چه مشخصاتی دارد؟

خودروی چری تیگو 4 پرو دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک مقابل، سیستم نظارت بر رانندگی و نظارت بر فشار باد لاستیک است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی چری تیگو ۴ پرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربو چهار سیلندر است که ۱۰۸ کیلووات قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که این خودرو از ۷.۳ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

طول و عرض خودرو چری تیگو ۴ پرو به ترتیب ۴۳۵۱ و ۱۸۳۱ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۶۲ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۶۱۰ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب آن نیز ۳۸۰ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب تا می‌شود ظرفیت آن به ۸۳۸ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی چری تیگو ۴ پرو دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک مقابل، سیستم نظارت بر رانندگی، نظارت بر فشار باد لاستیک، سنسورهای پارک عقب، دوربین دنده عقب و هفت کیسه هوا است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، چراغ‌های جلو LED، چراغ مه‎‌شکن عقب و برف پاک‌کن‌های حساس به باران اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری عرضه می‏‌شود.

کد خبر 792622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.