جوان‌ترین ستاره لیگ نخبگان آسیا، یک بچه دبیرستانی است

هان سوک جین در ۱۶ سالگی موفق شد عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد و در کانون توجهات قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فوتبال کره جنوبی با تمرکز روی فوتبال پایه مدتی است که از استعدادهای جوان خود رونمایی می‌کند؛ هفته گذشته در جریان مسابقات مرحله گروهی سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، هان سوک جین ۱۶ ساله برای تیم جونبوک موتورز به میدان رفت و این تیم مقابل هبو کبوی فیلیپین به پیروزی شش بر صفر رسید. این بازیکن کم سن و سال، طی ۱۶ دقیقه‌ای که به‌عنوان هافبک وارد زمین شد، موفق شد یک پاس گل ثبت کند.

البته بازی روی چمن مصنوعی مقداری برای این تیم و این بازیکن دردسرساز نیز بود، اما وی حالا با ۱۶ سال سن، تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ این مسابقات شد، همچنین نامش را به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ مسابقات باشگاهی در آسیا ثبت کرد که روی گل تیمش اثرگذاری مستقیم دارد.

این بازیکن جوان هنوز دانش‌آموز است و جدا از تمرینات و حضور در تیم جونبوک موتورز، به‌عنوان یک دانش‌آموز دبیرستانی مشغول تحصیل است.

البته غیر از این بازیکن، تیم جونبوک موتورز در این دیدار نفراتی همچون تای هو جین، چانگ هون کیم و جئونگ هیوک سئو را به‌عنوان بازیکنان هجده‌ساله در ترکیب استفاده کرد که نشان می‌دهد نماینده فوتبال کره جنوبی روی جوانان بسیار سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: ورزش سه

کد خبر 792615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.