کمترین حق ذوب‌آهن پیروزی مقابل سپاهان بود / بازی امروز نباید با تساوی خاتمه می‌یافت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر در نیمه‌اول فرصت‌هایمان را به گل تبدیل می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان هم باشیم و کمترین حق‌مان هم پیروزی در برابر سپاهان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد ربیعی امشب _یکشنبه یکم مهر_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وعده‌ای که در کنفرانس‌خبری قبل از بازی داده بودم عملی شد و بازی مهیج و باکیفیتی از دو تیم شاهد بودید، بازی شجاعانه‌ای ارائه دادیم و کمترین حق‌مان پیروزی مقابل سپاهان بود که اتفاق نیفتاد.

وی افزود: نمایش بازی هجومی مقابل سپاهان سخت است، سپاهان بازیکنان ملی‌پوش و خارجی خوبی در اختیار دارد. اگر در ۲۵ دقیقه نخست بازی دقت بیشتری داشتیم، می‌تواستیم گل اول را زودتر از سپاهان به ثمر برسانیم و بازیکنان با تمام توان خود برای سپاهان تلاش خواهند کرد. از کمال کامیابی‌نیا تشکر می‌کنم که انسان شریف و مودبی است و به جوانان یاد می‌دهد که سبک زندگی خوبی داشته باشند و هر زمان هم بازی کرده مفید بوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: هادی باغبان در این بازی مهم بسیار خوب بازی کرد و خوشحالم توانستیم یک بازیکن دیگر از آکادمی را معرفی کنیم؛ دوست داشتم ارشیا سرشوق در ذوب‌آهن باشد که نمی‌دانم چرا نیست، همگان شرایط باشگاه ذوب‌آهن را می‌دانند، مدیرعامل باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کند. دوست دارم ردپای کار کادرفنی در بازی تیم دیده شود، سپاهان تیم خطرناکی در ضدحمله بود.

ربیعی خاطرنشان کرد: شرایط تیم‌مان هنوز با ایده‌آل‌های من فاصله دارد. به بچه‌ها گفته بودم باید شجاعت ویژه‌ای مقابل سپاهان داشته باشیم، امروز هم یا باید می‌باختیم یا باید می‌بردیم و این دیدار نباید مساوی می‌شد. سپاهان باشگاه بزرگی است و ما هم روی کار خودمان تمرکز می‌کنیم و امیدوارم سپاهان در آسیا موفق‌تر باشد.

وی در پایان گفت: پارسا جعفری بازیکن مستعدی است و می‌تواند بسیار پیشرفت کند، ما دو دروازه‌بان بسیار آماده داریم؛ از داوود نوشی‌صوفیانی به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم؛ به‌دلیل قانونی که وجود دارد نمی‌توانیم از وی در لیست فعلی‌مان استفاده کنیم، اما وی شخصیت بزرگی دارد و خیلی به پارسا جعفری کمک می‌کند، از هواداران تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم ذوب‌آهن را در همه بازی‌ها خصوصاً دیدارهای خانگی حمایت کنند.

کد خبر 792586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.