سکوهای خالی ورزشگاه فولادشهر نقطه تاریک دیدار ذوب‌آهن و سپاهان+ فیلم

از دیدار امشب ذوب‌آهن و سپاهان در هفته پنجم لیگ‌برتر استقبال خوبی از سوی هواداران اصفهانی به‌عمل نیامده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان امشب _یک‌شنبه یکم مهر_ در چارچوب هفته پنجم از فصل بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دربی نصف‌جهان را مقابل یکدیگر برگزار کرده‌اند.

نقطه تاریک بازی امشب تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان که شهرآورد اصفهان لقب دارد حضور پیدا نکردن هواداران است. تعداد هواداران ذوب‌آهن و سپاهان در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن مجموعاً به بیشتر از پنج هزار نفر هم نمی‌رسد که برای دربی اصفهان عجیب است.

دلیل استقبال نکردن هواداران اصفهانی از دیدار امشب ذوب‌آهن و سپاهان، گران بودن بلیت‌هاست که ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود و در آستانه شروع بازی به ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد اما بازهم هواداران علی‌رغم اشتیاق برای حضور در ورزشگاه فولادشهر و تماشای دربی نصف‌جهان، حاضر به خریداری بلیت‌ها نشدند.

البته دیگر نکته عجیب این است که بیرون از ورزشگاه فولادشهر، برخی افراد بلیت‌های کاغذی به هواداران می‌فروختند که جالب‌توجه است. آن‌هم درحالی که مدت‌هاست دیگر در هیچ کجای جهان، در زمان فروش بلیت به‌صورت الکترونیکی، بلیت‌کاغذی فروخته نمی‌شود.

کد خبر 792543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.