نمایشگاه مشاغل خانگی فرصتی برای ارائه توانمندی‌های خانواده‌ها است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری سالانه نمایشگاه مشاغل خانگی فرصتی برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خانواده‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه یکم مهر_ در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی مشاغل خانگی و خرد مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدت زیادی است که پیگیری‌های قوی و مفصلی برای برگزاری طرح توانمندسازی مشاغل و خانواده‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه توانمندی مشاغل خانگی و خرد در مناطق ۱۰، ۱۴ و ۱۵ شهرداری اصفهان واقع در پارک کوثر محله خوراسگان افزود: این نمایشگاه نمایانگر ظرفیت‌های بزرگی است که با همکاری شهرداران و مدیران مناطق شهرداری این کلان‌شهر برگزار شده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: برگزاری سالانه این نمایشگاه فرصتی برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خانواده‌ها است.

نادرالاصلی گفت: این رویداد می‌تواند به تشویق جامعه هدف کمک کند تا از امکانات کوچک خانگی و توانایی اعضای خانواده بهره ببرند.

وی ادامه داد: هدف مهم و اصلی، ایجاد شرایط برای دیده شدن و عرضه محصولات این افراد است که امیدواریم سایر نهادها و مناطق نیز از این تجربه استفاده کنند و اتفاقات مثبتی برای شهر رقم بزنند.

کد خبر 792540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.