فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی اصفهان به مدرسه رفت + فیلم

فرمانده انتظامی استان صبح امروز در اجرای طرح تکریم و همراهی فرزندان شهید فراجا از منزل تا مدرسه، نفس هفت ساله فرزند شهید میلاد امینی از شهدای مدافع امنیت فراجا را تا مدرسه همراهی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس، سردار حمید علینقیان پور در حاشیه همراهی دختر شهید مدافع امنیت استوار یکم میلاد امینی از منزل تا مدرسه اظهار کرد: شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از امنیت کشور دفاع کردند تا فرزندان ما امروز در آرامش و آسایش و بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی به مدرسه رفته و به تحصیل علم و دانش بپردازند و ما هم وظیفه داریم تا از یادگاران شهدا مراقبت و حمایت کرده و نگذاریم تا در فقدان پدرانشان احساس تنهایی و کمبود کنند.

وی افزود: طرح تکریم و همراهی فرزندان شهدای فراجا از منزل تا مدرسه چندین سال است که هم‌زمان با اولین روز بازگشایی مدارس توسط فرماندهان و مسئولان انتظامی در سراسر استان اجرایی می‌شود و امروز هم این طرح در تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار فرماندهان انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز توفیق حاصل شد تا دختر گرامی شهید استواریکم میلاد امینی که سال جاری اولین سال است که وارد کلاس درس می‌شود، را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم و تا هم احساس تنهایی نکرده و هم در بین دانش آموزان دیگر افتخار کند.

سردار علینقیان پور تاکید کرد: شهید امینی، هفتم مهر سال ۱۳۹۸ در درگیری با سارقان مسلح مجروح و نهم مهرماه به‌رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که در آن زمان فرزند دختر وی یک سال و نیم داشت و امروز به سن مدرسه رسیده و وارد کلاس اول ابتدایی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تکریم پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا یکی از تأکیدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور است و ما نیز همواره سرکشی از این عزیزان و رفع مشکلاتشان را در دستور کار قرار داده و همه ساله در مناسبت‌های مختلف آنان را همراهی می‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کرده و شرمنده آنان نباشیم.‌

کد خبر 792444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.