بهره‌برداری از ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به‌زودی

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش‌آموزان آغاز می‌شود، از بهره‌برداری ۱۷۰۰ پروژه و ۸ هزار کلاس درس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، علیرضا کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران و با حضور در یکی از مدارس شهر تهران در منطقه ۱۸ تهران با اشاره به اینکه رویکرد دولت چهاردهم وفاق همدلی است، اظهار کرد: شعار دولت نیز محور پرسش مهر ریاست جمهوری شده است، زیرا بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی افزود: باید این موضوع در فعالیت‌های مدرسه مورد توجه قرار گیرد و در قالب‌های مختلف مورد بررسی واقع شود، زیرا تمام جامعه نیازمند وفاق و همدلی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های کشور هستند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید این آموزه ارزشمند را در فضای جامعه گسترده کنیم و مسیر این کار از مدرسه می‌گذرد و این رهنمود را باید به گفتمان غالب تبدیل کرد.

کاظمی با تاکید بر اینکه توسعه عدالت آموزشی تا محروم‌ترین نقاط کشور، افزایش کیفیت آموزشی تا سطح مطلوب، تقویت و تبیین باورها و ارزش‌های فرهنگی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت آموزش و پرورش است، گفت: مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین در تمام ابعاد است.

وی با اشاره به اینکه از امروز باید برای مهر آینده و رفع چالش‌های آن تلاش کرد، ادامه داد: به‌زودی ۱۷۰۰ پروژه و هشت هزار کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 792314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.