۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
هوای تهران گرم‌تر می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که تا روز سه‌شنبه، سوم مهر افزایش نسبی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه( چهارم و پنجم مهر) کاهش دما در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران امروز، اول مهر صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه تا پنجشنبه (چهارم و پنجم مهر) آسمان کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات در بعضی ساعات با رگبار پراکنده باران مورد انتظار خواهد بود.

از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنج شنبه (سوم تا پنجم مهر) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

تا روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا، دوم مهر صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (سوم مهر) صاف از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 792434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.