پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی/ افزایش دمای روزانه در استان و مشهد

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از امروز به ویژه دمای روزانه روند افزایشی خواهد داشت و تا چهارشنبه هفته جاری، ماندگاری هوای گرم را داریم، به‌طوری‌که سه‌شنبه در نواحی گرمسیر، دما به ۴۰ درجه می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل روابط عمومی هواشناسی استان، آذر رضایی‌پور در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری در نواحی شرقی و نیمه جنوبی استان وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی در سایر نقاط استان وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود و امروز انتظار تغییرات گسترده جوی نداریم، از امروز به ویژه دمای روزانه روند افزایشی خواهد داشت و تا چهارشنبه هفته جاری، ماندگاری هوای گرم را داریم به‌طوری‌که سه‌شنبه در نواحی گرمسیر، دما به ۴۰ درجه می‌رسد، پس از چهارشنبه، روند کاهش دما آغاز می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: دمای مشهد امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۹ درجه و در سردترین ساعات به ۱۶ درجه خواهد رسید، همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۷ درجه و سبزوار با دمای ۳۸ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

کد خبر 792429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.