از فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی به مدرسه رفت تا بازگشت حسن یزدانی به کشور

ایمنا از فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی اصفهان به مدرسه رفت، بازگشت حسن یزدانی به ایران، جزئیات پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان، خبر خوش وزیر علوم هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی به دانشگاهیان و بهره‌برداری از ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به‌زودی در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی اصفهان به مدرسه رفت می‌رویم، در ادامه نیز بازگشت حسن یزدانی به ایران مطرح شده است، همچنین جزئیات پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان، خبر خوش وزیر علوم هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی به دانشگاهیان و بهره‌برداری از ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به‌زودی نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی اصفهان به مدرسه رفت + فیلم

فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی اصفهان به مدرسه رفت

سردار حمید علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه همراهی دختر شهید مدافع امنیت استوار یکم میلاد امینی از منزل تا مدرسه اظهار کرد: شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از امنیت کشور دفاع کردند تا فرزندان ما امروز در آرامش و آسایش و بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی به مدرسه رفته و به تحصیل علم و دانش بپردازند و ما نیز وظیفه داریم تا از یادگاران شهدا مراقبت و حمایت کرده و نگذاریم تا در فقدان پدرانشان احساس تنهایی و کمبود کنند.

وی افزود: طرح تکریم و همراهی فرزندان شهدای فراجا از منزل تا مدرسه چندین سال است که هم‌زمان با نخستین روز بازگشایی مدارس توسط فرماندهان و مسئولان انتظامی در سراسر استان اجرایی می‌شود و امروز هم این طرح در تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار فرماندهان انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز توفیق حاصل شد تا دختر گرامی شهید استوار یکم میلاد امینی که سال جاری نخستین سال است که وارد کلاس درس می‌شود، را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم تا هم احساس تنهایی نکرده و هم در بین دانش‌آموزان دیگر افتخار کند.

سردار علینقیان‌پور تاکید کرد: شهید امینی، هفتم مهر سال ۱۳۹۸ در درگیری با سارقان مسلح مجروح و نهم مهر به‌رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که در آن زمان فرزند دختر وی یک سال و نیم داشت و امروز به سن مدرسه رسیده و وارد کلاس اول ابتدایی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تکریم پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا یکی از تأکیدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور است و ما نیز همواره سرکشی از این عزیزان و رفع مشکلاتشان را در دستور کار قرار داده و همه ساله در مناسبت‌های مختلف آنان را همراهی می‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کرده و شرمنده آنان نباشیم.

از فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی به مدرسه رفت تا بازگشت حسن یزدانی به کشور

حسن یزدانی به ایران بازگشت

حسن یزدانی، دارنده ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز کشتی آزاد المپیک و جهان، پس از انجام عمل جراحی به کشور بازگشت.

این کشتی‌گیر مطرح که سه‌شنبه هفته گذشته کتف خود را در شهر نیس فرانسه از سه ناحیه مورد عمل جراحی قرار داده بود، روز یکشنبه به کشور بازگشت و مورد استقبال مسئول تشریفات فدراسیون و نایب‌رئیس هیئت کشتی استان تهران قرار گرفت.

از فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی به مدرسه رفت تا بازگشت حسن یزدانی به کشور

جزئیات پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در حاشیه آئین بازگشایی مدارس اظهار کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش‌وپرورش، قسمتی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد.

وی افزود: کمیته مشخصی نیز به‌منظور کاهش ترافیک آغاز سال تحصیلی به‌ویژه در شهرهای بزرگ فعال شده است؛ از آنجا که هنوز حجم زیادی از مردم از سرویس مدارس برای جابه‌جایی فرزندان دانش‌آموز خود استفاده نمی‌کنند، لازم بود تا تدابیری اندیشیده شود.

سخنگوی دولت تأکید کرد: از همین‌رو ساعات کاری ادارات شناور شد و با همکاری شهرداری تهران نیز حمل‌ونقل رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در هفته اول مهر را خواهیم داشت؛ امیدواریم با این اقدامات مقداری از حجم ترافیک کاهش پیدا کند.

از فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی به مدرسه رفت تا بازگشت حسن یزدانی به کشور

خبر خوش وزیر علوم هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی به دانشگاهیان

حسین سیمایی صراف، وزیر علوم با اشاره به میزان آمادگی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به دانشجویان و اساتید به‌ویژه دانشجویان ورودی جدید و خانواده‌های آن‌ها که موفقیت بزرگی را کسب کرده‌اند، تبریک می‌گویم؛ به دانشگاهیان اطمینان می‌دهم که زیرساخت‌های لازم برای استقبال از دانشجویان تا حد امکان فراهم شده است.

وی افزود: خبر خوش برای جامعه دانشگاهی این است که دولت بودجه قابل توجهی را به تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها و آماده‌سازی فضای آموزشی دانشگاه‌ها اختصاص داده است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تا جای ممکن آمادگی مناسبی برای پذیرش دانشجویان و دانشگاهیان ایجاد شده است، امیدوارم دانشجویان با روحیه‌ای بانشاط در دانشگاه حضور پیدا کنند و اساتید نیز با روحیه‌ای تازه که برگرفته از روحیه رئیس‌جمهور است، سال تحصیلی جدید را آغاز و سالی همراه با توافق و وفاق را تجربه کنند.

بهره‌برداری از ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به‌زودی

بهره‌برداری از ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به‌زودی

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌‎وپرورش با اشاره به اینکه رویکرد دولت چهاردهم وفاق همدلی است، اظهار کرد: شعار دولت نیز محور پرسش مهر ریاست‌جمهوری شده است، زیرا بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش‌آموزان آغاز می‌شود؛ باید این موضوع در فعالیت‌های مدرسه مورد توجه قرار گیرد و در قالب‌های مختلف مورد بررسی واقع شود، زیرا تمام جامعه نیازمند وفاق و همدلی برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های کشور هستند.

وی افزود: باید این آموزه ارزشمند را در فضای جامعه گسترده کنیم و مسیر این کار از مدرسه می‌گذرد و این رهنمود را باید به گفتمان غالب تبدیل کرد.

وزیر آموزش‌‎وپرورش با تاکید بر اینکه توسعه عدالت آموزشی تا محروم‌ترین نقاط کشور، افزایش کیفیت آموزشی تا سطح مطلوب، تقویت و تبیین باورها و ارزش‌های فرهنگی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت آموزش‌‎وپرورش است، بیان کرد: مهم‌ترین مأموریت آموزش‌‎وپرورش اجرای سند تحول بنیادین در تمام ابعاد است.

کاظمی با اشاره به اینکه از امروز باید برای مهر آینده و رفع چالش‌های آن تلاش کرد، گفت: به‌زودی ۱۷۰۰ پروژه و هشت هزار کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 792407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.