تماس ۲۲۳۴ مزاحم با اورژانس تهران در هفته گذشته

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: طی هفته گذشته شش هزار و ۳۲۰تماس با مرکز دیسپچ اورژانس برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۲۳۴تماس مزاحم (معادل ۳/۷ درصد کل تماس‌ها) بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمداسماعیل توکلی اظهار کرد: در هفته گذشته (۲۴ شهریور الی ۳۰ شهریور) مجموع نوزده هزار و۸۰۳ مأموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها پنج هزار و۵۶۴ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ده هزار و۶۶۴ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی گفت: در این مدت شش هزار و۳۲۰ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار و ۲۳۴ تماس مزاحم (معادل ۳/۷ درصد کل تماس‌ها) با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، سه هزار و ۲۲۵ مورد حوادث ترافیکی (۳۴/۲ درصد از کل مأموریت‌ها) و شانزده هزار و ۵۷۸ (۶۵/۸ درصد از کل مأموریت‌ها) مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی ادامه داد: در این مدت اورژانس هوایی نه سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۱۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

کد خبر 792283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.