تکمیل عملیات روکش و آسفالت خیابان مقداد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات روکش و آسفالت در خیابان مقداد با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان به همت اداره عمران این منطقه خبر داد.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آسفالت خیابان مقداد به‌دلیل عملیات انشعاب توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان وضعیت نامناسبی داشت؛ همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده بود، از این‌رو روکش مجدد آسفالت این خیابان را درخواست کردند.

وی افزود: اداره عمران منطقه یک شهرداری اصفهان در راستای فعالیت‌های ستاد مهر عملیات آسفالت خیابان مقداد را آغاز کرد و به‌منظور اینکه انجام این عملیات حجم ترافیکی کمتری را برای شهروندان به همراه داشته باشد، عملیات شب‌ها ساعت ۲۳:۰۰ آغاز می‌شد و تا ساعت ۶:۰۰ ادامه داشت و تکمیل شد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اداره عمران این منطقه طی نامه‌ای به شرکت‌های خدمات‌رسان همچون اداره آب و فاضلاب، شرکت برق، گاز و مخابرات اعلام کرد که منطقه یک قرار است روکش آسفالت خیابان مقداد را انجام دهد و پیش از اینکه عملیات آسفالت اجرا شود، اطلاع دهند؛ در این راستا بسیاری از دستگاه‌های خدمت‌رسان پاسخ دادند که در حال حاضر قرار نیست هیچ عملیاتی را در این خیابان انجام دهند.

رضی‌زاده با اشاره به مرغوبیت آسفالت استفاده‌شده در عملیات روکش و آسفالت خیابان مقداد تأکید کرد: آسفالتی که در عملیات روکش و آسفالت خیابان مقداد استفاده شده، آسفالتی است که توسط سازمان عمران شهرداری اصفهان تولید شده است و مورد آزمایش‌های مختلف و متعدد مرغوبیت در حد استانداردهای جهانی قرار گرفته است و هیچ مشکلی از لحاظ مرغوبیت و استانداردهای جهانی ندارد.

وی اظهار کرد: اعتبار عملیات روکش و آسفالت خیابان مقداد بالغ‌بر دو میلیارد تومان بوده است و به‌طور قطع با پایان عملیات، علاوه بر کاهش سانحه‌های رانندگی، شاهد افزایش رضایت شهروندان خواهیم بود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات آسفالت خیابان آتش نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد، تصریح کرد: سطح آسفالتی که قرار است در این خیابان استفاده شود، شش هزار متر مربع است که با مشارکت سازمان عمران شهرداری اصفهان در حال انجام است و با توجه به پیشرفت خوب عملیات، این پروژه تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 792280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.