‌مدال برنز کاراته آسیا به دهقان‌زاده و صادقی رسید

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال در روز پایانی در حال برگزاری است که در این راستا دهقان‌زاده و صادقی به مدال برنز رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، امروز _یکشنبه یکم مهر_ در شهر هانگژوی چین با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان مختلف کومیته و کاتا در حال برگزاری است که در روز پایانی بهنام دهقان‌زاده در وزن ۵۵- کیلوگرم کومیته و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان به مدال برنز رسیدند.

فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان نیز در دیدار رده‌بندی با امتیاز ۴۰.۵ بر ۳۸.۶ سوسول لام از ماکائو را شکست داد و به مدال برنز رسید. او روز گذشته برای رسیدن به دیدار نیمه‌نهایی در دور نخست وراکولو از ازبکستان را ۳۹ بر ۳۷.۶ شکست داد و در دور دوم با امتیاز .۸.۸ بر ۳۶.۹ مقابل پوتئا از کامبوج به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل لائو از هنگ‌کنگ با امتیاز ۳۹.۴ بر ۴۰.۷ نتیجه را واگذار کرد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

بهنام دهقان‌زاده پیش از این در دیدار رده‌بندی وزن ۵۵- کیلوگرم به مصاف دیلمراد کاملیدونوف از ازبکستان رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد. دهقان‌زاده برای حضور در دیدار رده‌بندی پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۹ بر صفر از سد راوی از سریلانکا گذشت، اما در دیدار نیمه‌نهایی در رقابتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب زولمان از قزاقستان شد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

تا ساعاتی دیگر دیدارهای رده‌بندی و فینال سایر اوزان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

کد خبر 792243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.