خبر خوش وزیر علوم هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی به دانشگاهیان

وزیر علوم با تاکید بر اینکه تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فراهم است، گفت: خبر خوش برای دانشگاهیان این است که بودجه خوبی توسط دولت به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و فراهم آوردن فضای آموزشی تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وزیر علوم با اشاره به میزان آمادگی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به دانشجویان و اساتید به‌ویژه دانشجویان ورودی جدید و خانواده‌های آن‌ها که موفقیت بزرگی را کسب کرده‌اند، تبریک می‌گویم؛ به دانشگاهیان اطمینان می‌دهم که زیرساخت‌های لازم برای استقبال از دانشجویان تا حد امکان فراهم شده است.

وی افزود: خبر خوش برای جامعه دانشگاهی این است که دولت بودجه قابل توجهی را به تجهیز و تعمیر خوابگاه‌ها و آماده‌سازی فضای آموزشی دانشگاه‌ها اختصاص داده است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تا جای ممکن آمادگی مناسبی برای پذیرش دانشجویان و دانشگاهیان ایجاد شده است، امیدوارم دانشجویان با روحیه‌ای بانشاط در دانشگاه حضور یابند و اساتید نیز با روحیه‌ای تازه که برگرفته از روحیه رئیس‌جمهور است، سال تحصیلی جدید را آغاز و سالی همراه با توافق و وفاق را تجربه کنند.

سیمایی صراف در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حضور دانشجویان دارای احکام انضباطی در کلاس‌های درس گفت: امروز به‌صورت رسمی اطلاعیه‌ای منتشر خواهیم کرد که اطلاعات کامل درباره جزئیات ثبت‌نام این دانشجویان و اساتید را ارائه خواهد داد.

وی درباره برنامه رئیس‌جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی اعلام کرد: برنامه رئیس‌جمهور برای آغاز سال تحصیلی هنوز نهایی نشده است، پس از بازگشت ایشان از سفر نیویورک، تاریخ دقیق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 792241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.