آخرین جزئیات انفجار در معدن زغال سنگ طبس + فیلم

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه بیرجند آخرین جزئیات حادثه انفجار در معدن زغال‌سنگ طبس را تشریح کرد.

محمدعلی کاووسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان جنوبی اظهار کرد: گزارشی مبنی‌بر انفجار معدن شماره دو زغال‌سنگ در جاده یزد-طبس ساعت ۲۳:۰۰ _شنبه سی‌ویکم شهریور_ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی گفت: شش تیم تخصصی آوار هلال‌احمر بی‌درنگ به محل انفجار اعزام شده و در حال جست‌وجوی حادثه‌دیدگان و مفقودان احتمالی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی افزود: دو نفر از افرادی که بر اثر موج انفجار در ورودی یکی از تونل‌ها فوت کردند توسط نیروهای امدادی بیرون کشیده شدند و تلاش برای نجات بقیه کارگران ادامه دارد.

محمدرضا حسینی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه بیرجند اظهار کرد: ۱۲ آمبولانس اورژانس ۱۱۵، دو اتوبوس‌آمبولانس به‌همراه شش آمبولانس متعلق به معادن و دو آمبولانس هلال‌احمر در عملیات امدادرسانی به مصدومان شرکت دارند.

وی گفت: تا ساعت ۴:۳۰ صبح امروز _یکشنبه یکم مهر_ به ۱۳ فوتی و ۱۲ مجروح امدادرسانی و فوریت‌های پزشکی داده شده است.

به گزارش ایمنا، این انفجار در بلوک C شرکت زغال‌سنگ معدنجوی طبس به‌علت تجمع گاز متان رخ داده که حجم‌زیاد گاز متان در این تونل، امدادرسانی را کند کرده است.

گزارش تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 792208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.