مکلف به پیگیری مصوبات شورا هستیم/‏ زیرساخت‌های شهرداری در کمیسیون پایش مورد توجه است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت ایجاد این کمیسیون گفت: زیرساخت‌های شهرداری در کمیسیون پایش مورد توجه است، در این راستا بسیاری از اشکالات در سرای ۱۰ در حال پیگیری است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسائل حقوقی، مسائل مربوط به معاونت برنامه‌ریزی که منابع انسانی جزو آن است، ارتباط با حراست، بازرسی و نظارت مجموعه مواردی است که به کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مربوط است و با توجه به طولانی بودن نام کمیسیون، اعضای شورا آن را «کمیسیون پایش» می‌نامند.

وی با اشاره به وجود قانون و مصوبه به صورت مجزا افزود: مکلف هستیم مصوبات شورا را پیگیری کنیم، به‌طور مثال موضوع حقوق یک مصوبه است که در بودجه لحاظ می‌شود و برای تک‌تک بخش‌های آن جلسات زیادی برگزار می‌کنیم، چراکه به‌عنوان نهاد نظارتی باید از اجرای قانون و مصوبات شورا اطمینان حاصل کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: به‌طور مثال در موضوع رفاهیات حدود ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود و کمیسیون مکلف است آن را پیگیری کند.

مصور با اشاره به ضرورت ایجاد این کمیسیون تصریح کرد: زیرساخت‌های شهرداری در کمیسیون پایش مورد توجه است، در این راستا بسیاری از اشکالات در سرای ۱۰ در حال پیگیری است، چراکه به‌طور ظاهری متعلق به کمیسیون شهرسازی است، اما اختلافات و ارتباطات بخشی همچون شهرسازی، به اداره درآمد و فاوا مربوط است که در این کمیسیون پیگیری و پاسخ داده می‌شود. به نظر من دوره قبل شوراها برای تشکیل این کمیسیون کار درستی انجام داد.

کد خبر 792183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.