جبهه مقاومت بسیج شده تا جهان اسلام را برای شکست رژیم غاصب مهیا کند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنایات رژیم غاصب در غزه و لبنان گفت: باید کاری کنیم و درسی به استکبار جهانی بدهیم؛ چنانچه می‌بینیم جبهه مقاومت بسیج شده تا تمام‌جهان اسلام را برای شکست رژیم غاصب مهیا کند و انسان‌های آزاده در سراسر دنیا طالب این مهم هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، اکبر نجفی امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ در مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در استان البرز، اظهار کرد: پس از ۴۵ سال پایداری امروز به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته‌ ایم که توانسته‌ ایم سبب بالندگی کشور در دنیا شویم.

وی با اشاره به ولادت فرخنده نبی اکرم (ص) افزود: باید آنچه که در توان داریم را برای نظام اسلامی به‌کار ببندیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرمایشات رسول اکرم (ص) ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند من مبعوث شدم مکارم اخلاقی را به کمال برسانم.

نجفی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها حماسه آفرینی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان است.

وی افزود: در دفاع مقدس تمام دنیا دست به دست هم دادند تا نهال انقلاب اسلامی را از بیخ و بن از جای دربیاورند ولی به عظمت قرآن، اسلام، خانواده‌های شهدا، شهیدان و جانبازان سرافراز هشت سال جنگ را یکه و تنها در مقابل غرب و شرق ایستادیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش یادآور شد: این موفقیت به برکت وفاق، همدلی، وجود امامان انقلاب و همدلی ملتی بود که همه وجود خود را صرف جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

نجفی با اشاره به فرمایش امام (ره) افزود: مردم با تکیه و توکل به خدا بسیاری از مشکلات را حل کردند و نیازها تسلیحاتی به برکت نیروی سپاه فراجا و سایر نیروهای مسلح فراهم شد تا به پیروزی رسیدیم.

نسل جوان امروز باید هرچه بیشتر تبیین شود

وی با تاکید بر تبیین رشادت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی برای نسل جوان گفت: نسل جوان کشور امروز باید بداند که ایران اسلامی مقتدر در برابر دشمنان ایستاده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش افزود: چنانچه در طول هشت سال دفاع مقدس به رغم کمبودها توانستیم با رشادت‌ها، اقتدار خود را حفظ کنیم.

نجفی گفت: دشمنان بدانند نمی‌توانند بر اعتقادات ما فائق شوند چون باورهای ما نشأت گرفته از آرمان‌های انقلاب و مکتب عاشورا است.

وی گفت: امروز علاوه بر پزشکی و فناوری در تجهیزات نظامی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم و از دل همین دفاع مقدس سردار سلیمانی‌ها را داشتیم که عمق جهان اسلام را راهبردی می‌کرده و می‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنایات رژیم غاصب در غزه و لبنان بیان کرد: باید کاری کنیم و درسی به استکبار جهانی بدهیم؛ چنانچه می‌بینیم جبهه مقاومت بسیج شده تا تمام‌جهان اسلام را برای شکست رژیم غاصب مهیا کند و انسان‌های آزاده در سراسر دنیا طالب این مهم هستند.

نجفی خانواده شهدا شهدا را سند زنده انقلاب اسلامی خواند که به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی مقتدر همچنان پا برجا است.

کد خبر 791996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.