جبهه مقاومت فعال‌تر از گذشته رژیم غاصب را تنبیه خواهد کرد

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: امروز که رژیم صهیونیستی با عملیات اخیر مصداق بارز نسل کشی را به تصویر کشید، جبهه مقاومت فعال‌تر از گذشته رژیم غاصب را تنبیه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار محمد شرفی صبح امروز_شنبه سی‌ویکم شهریور_در مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان اظهار کرد: در سال ۵۷ با حمایت مردم ایران و امام (ره)، استقلال ایران به دست آمد و تمام منافع نظام سلطه به غارت رفت و دست آن‌ها از چپاول کوتاه شد و برهمین اساس از روزهای اول، نظام سلطه تصمیم گرفت با سناریوهای مختلف انقلاب اسلامی را با بحران مواجه کند، در ابتدا سعی کرد با تحریک گروه‌های خلق و صدام حسین تهاجم را علیه مردم ایران آغاز کند.

وی افزود: در ۳۱ شهریور صدام حسین با تصور تصرف ایران جنگ تحمیلی را با کمک استکبار جهانی آغاز کرد، اما بعد از ۸ سال دلاوری و شجاعت مردم ایران یک وجب از خاک پاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تاکید کرد: امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که دشمن در محاسبات خود پیش از حمله به ایران اعتقادات و شجاعت مردم ایران را پیش‌بینی نکرده بودند، استان اصفهان در دفاع مقدس نقش بسیار گسترده‌ای را ایفا کرد و در این راستا ۲۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند، ۲۵ آبان سال ۶۱ گواه رشادت مردم این شهر است.

شرفی تصریح کرد: مردم اصفهان در هشتم دی سال ۸۸ زودتر از تمامی کشور پای کار آمدند و با محکومیت فتنه گران از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند، امروز که رژیم صهیونیستی با عملیات اخیر مصداق بارز نسل کشی را به تصویر کشید، جبهه مقاومت فعال‌تر از گذشته رژیم غاصب را تنبیه خواهند کرد.

کد خبر 791990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.