قدرت دفاعی و توان بازدارنگی ایران اجازه تجاوز به هیچ اهریمنی را نمی‌دهد

رئیس‌جمهور گفت: قدرت دفاعی ایران و توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود پزشکیان صبح امروز _شنبه سی‌ویکم شهریور_ در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی شهیدان بزرگ و گمنامی است که خون پاک خود را برای بقای انقلاب اسلامی در جای جای این سرزمین فدای ملت عزیز و سرافراز کشور عزیزمان کردند؛ بر آن‌ها درود می‌فرستیم.

وی افزود: امروز هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است؛ الگویی که توانست با وحدت نیروهای نظامی، مردمی و همه مردم عزیز کشورمان، دست به دست هم تجاوز ناجوانمردانه کشورهای استعمارگر را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کند.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: حضور نیروهای مسلح زمینی، هوایی و دریایی و سپاه قدرتمند و همه کسانی که می‌توانستند از کشور دفاع کنند به میدان آمدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد این نماد وحدت است.

پزشکیان ادامه داد: تمام دنیا آمدند و تلاش کردند که ایران نتواند به انقلاب خود ادامه دهد اما حضور مردم و نیروهای مردم و ارتش قهرمان و سپاه مقتدر باعث شد که آن‌ها نتوانند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

وی تاکید کرد: امروز قدرت دفاعی ایران و توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: سربلندی ایران به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ماست که توانسته قدرت نظامی بازدارندگی کشورمان را در جایگاهی قرار دهد که نیازی به دشمنان نداریم که ما را مسلح کنند.

پزشکیان ادامه داد: قدردان تمام رزمندگان، فرماندهان و نیروهای مسلح در اقصی نقاط کشور هستم، اگر فرماندهان، نظامیان، ارتشیان، دریاداران نبودند، امروز ایران ما امن نبود و مردم نمی‌توانستند در آرامش زندگی کنند.

وی گفت: ما به وجود این عزیزان افتخار می‌کنیم، این‌ها زینت کشورمان هستند و می‌توانیم با قدرت به دنیا اعلام کنیم که قادریم علاوه بر اینکه از کشورمان دفاع کنیم، با وحدت و انسجام کشورهای اسلامی منطقه خود را در صلح و امنیت و آرامش نگه داریم و بتوانیم عزت و سربلندی را به رخ دیگران بکشیم و اسرائیل غاصب و خونخوار و نسل کش را با وحدت و انسجام به جای خود بنشانیم.

وی گفت: رهبر انقلاب با تدابیر داعیانه و نگرش عمیق، باعث و بانی چنین عزت و سربلندی است و ما به وجود رهبر عزیزمان افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم قدرت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را با تقویت و پشتیبانی از شما عزیزان همچنان حفظ کنیم.

کد خبر 791975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.