کارگروه همکاری شورا و شهرداری با آموزش و پرورش تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در راستای فراهم کردن زمینه همکاری بیشتر و توسعه و افزایش سرانه فضای آموزشی کارگروه همکاری بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حبیب فتحی در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس، اظهار کرد: شایسته است در راستای توسعه و افزایش سرانه آموزشی و فراهم کردن زمینه همکاری بیشتر با آموزش و پرورش، کارگروهی مشترک با آموزش و پرورش و شورای شهر تشکیل شود و اعضای شورای شهر نیز نسبت به ضرورت تشکیل این کارگروه تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه با بهره گیری از این کارگروه می‌توان برخی مشکلات آموزشی و پرورشی که مرتبط با مدیریت شهری است را احصا کرد افزود: اگر تعداد چنین جلسات مشترکی افزایش یابد قطعاً انباشتی از مشکلات در حوزه آموزشی نخواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین با تاکید بر حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش به عنوان نهاد آموزشی در راستای ارتقای سرانه آموزشی، اظهار داشت: هر مطالبه‌ای از سوی یک نهاد که منجر به هزینه برای شهرداری باشد نیاز به ارسال لایحه از طرف شهرداری به شورا و تصویب در شورای شهر است و ما نیز در شورای شهر در چهارچوب قانون از هیچ خدمت و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فتحی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری حامی نهاد آموزش و پرورش است، گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد کسب رتبه‌های علمی بوده و در رتبه‌های برتر در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کد خبر 791951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.