پروژه‌های عمرانی پیش از فصل سرما و بارندگی تکمیل و اجرا شوند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: باتوجه به فرا رسیدن فصول سرد سال و آغاز پیش از موعد بارندگی‌ها در برخی از مناطق پروژه‌های عمرانی از جمله روکش و بهسازی آسفالت‌هات متوقف می‎شود بنابراین باید هرچه سریع تر این پروژه‌ها تکمیل و به پایان برسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رحیم زارع در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در فصول سرد سال، اظهار کرد: مسئولین سازمان برنامه و بودجه وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی باید این مهم را مدنظر قرار دهند که باتوجه به فرا رسیدن فصول سرد سال و آغاز پیش از موعد بارندگی‌ها در برخی از مناطق پروژه‌های عمرانی از جمله روکش و بهسازی آسفالت‌هات متوقف می‎شود و باید هرچه سریع تر این پروژه‌ها تکمیل و به پایان برسند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید تخصیص هرچه سریع‌تر سهمیه‌های قیر مناطق، عنوان کرد: یکی از مطالبات مردم از نمایندگان هر حوزه انتخابیه برطرف کردن چالش‌های راه‌های مواصلات و درون شهری است که این موارد شامل ترمیم آسفالت این مسیرها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمان بارندگی و همچنین برودت هوا پروژه های اجرای آسفالت معابر متوقف می‌شود، ادامه داد: لازم است تا مسئولین مربوطه موضوع مهم برودت هوا و بارندگی‌ها را مدنظر قرارداده و سهمیه قیر مورد نیاز پروژه‌ها را در اختیار مسئولین استانی و شهرستانی قرار دهند.

زارع با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه باید تخصیص اعتبارات مناطق سردسیر را زودتر انجام دهد تا زمان اجرای فعالیت عمرانی وجود داشته باشد، بافزود: آسفالت‎ریزی در زیر باران سبب هدررفت هزینه می‌شود و بعد از مدتی شاهد نشست و موج دار شد آسفالت در نقاط مختلف جاده می‌شویم.

کد خبر 791937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.