نصف جهان به خلق محمدی معطر می‌شود

معاون فرهنگی شهردار اصفهان از اجرای بیش از ۸۷ عنوان برنامه در هفته وحدت با شعار «پیام آور مهربانی» در سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ادارات فرهنگی اجتماعی و ورزشی مناطق ۱۵گانه شهرداری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم حضرت محمدمصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ۱۷ ربیع‌الاول یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمانان و شیعیان است که بایستی هر چه چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: با توجه به رویه مدیریت شهری در راستای توجه ویژه به حوزه فرهنگی و مذهبی شهر، ویژه برنامه‌های متعددی در هفته وحدت به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۹ عنوان برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و ۶۸ عنوان برنامه و جشن هم توسط مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون‌ها و مراکز فرهنگی سطح شهر در میادین اصلی شهر و مکان‌های پر تردد محلات همزمان با هفته وحدت آغاز شده و تا ۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

نصف جهان به خلق محمدی معطر می‌شود

حیدری تصریح کرد: از برنامه‌های شاخص در این دهه می‌توان به جشن بزرگ خلق محمدی در میدان امام خمینی (ره)، همایش پیاده‌روی خانوادگی در محلات و مناطق مختلف شهرداری اشاره کرد.

وی یادآور شد: جشن بزرگ خلق محمدی با محوریت خانواده در میدان امام خمینی (ره) با حضور اساتید، مداحان و شاعران اهل بیت همراه با مولودی خوانی، سخنرانی، شعرخوانی، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، غرفه‌های فرهنگی و مشاوره، ایستگاه‌های بازی و… ویژه خانواده‌ها امروز _جمعه سی‌ام شهریور_از ساعت ۱۹:۰۰ در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 791872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.