چشم‌انداز سازمان فرهنگی در راستای برنامه ۱۴۱۰ است

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و چشم‌اندازهای سازمان فرهنگی در راستای برنامه ۱۴۱۰ است، گفت: چشم‌انداز جدید سازمان فرهنگی بر مبنای سازمانی کارآمد، هوشمند و تسهیلگر در راستای تحقق شهری با شهروندان سالم مبتنی بر تمدن نوین ایرانی اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری اظهار کرد: در ادامه چهارمین دوره فرآیند ارزیابی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری اصفهان، ارزیابی تعالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان صبح سه شنبه آغاز و تا پایان روز پنج شنبه بیست‌ونهم شهریور ادامه یافت؛ این فرآیند در محل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با حضورتیم ارزیابی شامل یک ارزیاب ارشد و چهار ارزیاب داخلی عملکرد و اقدامات سازمان فرهنگی براساس اظهارنامه ارسالی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه ارکان الگوی تعالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان حول ۳ محور مفاهیم بنیادین، معیارها و منطق ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با توانمند سازی سرمایه انسانی خود و هوشمندسازی فرآیندها و جلب مشارکت مؤثر شهروندان تلاش می‌کند، زمینه سلامت روانی، جسمی، اجتماعی و معنوی شهروندان را در راستای هنجارها و ارزش‌های ایرانی اسلامی فراهم کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان عنوان کرد: مفاهیم بنیادین مدل تعالی سازمانی شامل یادگیری بهبود و نوآوری اخلاق مداری پاسخگویی و شفافیت موفقیت از طریق سرمایه‌های انسانی رهبری دوراندیش و الهام بخش ارزش افزایی برای مشتریان، ایجاد مشارکت‌های اثربخش، پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی، تاب‌آوری و کسب نتایج پایدار، توسعه قابلیت‌های درون سازمانی و چابکی فرایندهای سازمانی است.

حیدری با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و چشم‌اندازهای سازمان فرهنگی در راستای برنامه ۱۴۱۰ است، یادآور شد: چشم‌انداز جدید سازمان فرهنگی بر مبنای سازمانی کارآمد، هوشمند و تسهیلگر در راستای تحقق شهری با شهروندان سالم مبتنی بر تمدن نوین ایرانی اسلامی است. این چشم‌انداز با رویکرد توزیع عادلانه خدمات با تاکید بر محله محوری و تمرکز بیشتر بر نوجوانان، بانوان و خانواده است که در قالب روش‌های بدیع و انواع صنایع خلاق انجام می‌شود.

وی گفت: سازمان فرهنگی با ۱۹ نقطه قوت و ۱۴ فرصت فرهنگی و ۲۶ نقطه ضعف در حوزه فرهنگی روبرو ست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ضمن تاکید بر ارتقای مدیریت سرمایه انسانی در سازمان فرهنگی گفت: سازمان فرهنگی نیازمند گسیل از مرحله محافظه کارانه به مرحله تهاجمی است استراتژی تهاجمی کلانی که بایستی در این راستا استخراج کرد ارتقای مدیریت سرمایه انسانی است.

وی گفت: سازمان فرهنگی با توجه به چشم‌انداز و افقی که در پیش دارد در تلاش است که به سمت نتیجه گرایی و جذب منابع، اثربخشی بیشتر بر شهروندان، انعطاف پذیری و در راستای سازمانی بسیار ارگانیک حرکت کند.

کد خبر 791846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.