اطمینان داریم خـون‌خواهی شهادت اسماعیل هنیه رقم خواهد خورد

نماینده مردم شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: منتظر خون خواهی نظام جمهوری اسلامی در پی به شهادت رساندن اسماعیل هنیه هستیم و مطمئن هستیم این اقدام به طور قطعی رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری احمد راستینه امروز _جمعه سی شهریور_ در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از رهبر انقلاب و توجه ایشان به مردم استان تشکر ویژه داریم، پیام ایشان در خصوص عظمت مردم چهارمحال و بختیاری موجب حس غرور در تمامی مردم شد، مردمی که همیشه در دوران‌های حساس در صحنه بودند و جلوه‌هایی خاص از گذشت و ایثار را همواره در تمامی عرصه‌ها به تصویر کشیدند.

وی افزود: بر خود واجب می‌دانم از جناب حجت‌الاسلام نکونام که شاهد دغدغه‌های ایشان بودم تشکر کنم، دفاع جانانه ایشان از نقطه ثقل این استان یعنی مسئله آب را که در رکن مطالبات خود قرار دادند فراموش نمی‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن گفت: امروز شاهد اولین نماینده ولی فقیه بومی در استان هستیم و این وظیفه ما را دو چندان می‌کند، این استان از استان‌ها کمتر برخوردار است و این موضوع انتظارات مردم از این جایگاه را بیشتر می‌کند.

راستینه اضافه کرد: مردان این استان مردان رزم و شهادت هستند و دیدن اتفاقات غزه برایشان سخت است، مردم این استان آماده هرگونه جهاد برای حذف رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: منتظر خون خواهی نظام جمهوری اسلامی در پی به شهادت رساندن اسماعیل هنیه هستیم و مطمئن هستیم این اتفاق به طور قطعی رقم خواهد خورد.

کد خبر 791845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.