ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک (احتمالی)

در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک امشب _ جمعه سی‌ام شهریور_ از ساعت ۲۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

خط دروازه؛ قابل اعتماد همچون گندوز

گندوز که در نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم به‌عنوان جایگزین بیرانوند توسط پرسپولیس خریداری شد در حال حاضر به یکی از مهره‌های قابل اعتماد پرسپولیس تبدیل شده است و در لیگ نخبگان آسیا نیز با مهار پنالتی و عملکرد مطلوب برابر الاهلی نشان داد انتخاب صحیحی بوده است.

از همین‌رو خوان گاریدو برای تقابل امشب پرسپولیس با آلومینیوم اراک نام این بازیکن را به دلیل عملکرد قابل توجه در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

مدافعان؛ فرصت اشتباه نیست

خط دفاع پرسپولیس برخلاف فصل‌های گذشته در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کمی متزلزل ظاهر شده است و این تیم در سه تقابل گذشته خود از خط دفاعی آسیب دیده است.

به همین دلیل انتظار می‌رود کادر فنی پرسپولیس برای جبران ضعف‌های دفاعی این تیم نام حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، گئورگی ولسیانی و میلاد محمدی را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

هافبک‌ها؛ خوش تکنیک‌ها در میانه میدان

پرسپولیس نیز همچون دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی در خط هافبک مهره‌های باتجربه‌ای را در اختیار دارد و برای جدال با آلومینیوم اراک نیز که به نوعی گربه سیاه این تیم است در خط هافبک از بازیکنان خوش تکنیک خود استفاده خواهد کرد.

بنابراین به احتمال فراوان کادر فنی سرخ‌ها نام مسعود ریگی، اوستون اورونوف، محمد خدابنده‌لو و وحید امیری را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد.

مهاجم؛ کاپیتان برگشت

امید عالیشاه یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس است که پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی تیم خود بازگشته است و به احتمال فراوان برای دیدار با آلومینیوم اراک در ترکیب ابتدایی قرمز پوشان قرار خواهد گرفت.

همچنین علی علیپور در کنار این بازیکن در خط حمله سرخ‌ها پا به توپ خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم:

گندوز، فرشاد فرجی، گئورگی ولسیانی، میلاد محمدی، حسین کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون‌اورونوف، وحید امیری، علی علیپور، امید عالیشاه

کد خبر 791807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.