ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

در هفته پنجم لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر امروز _جمعه سی‌ام شهریور_ دو تیم نساجی و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

خط دروازه؛ سیدحسین در چارچوب

بدون تردید سیدحسین حسینی از جمله بازیکنانی به شمار می‌رود که حضور وی در ترکیب اصلی آبی‌ها برای جدال با نساجی قطعی است.

با وجود اینکه در حال حاضر خط حمله تیم شمالی آنچنان که باید و شاید زهردار نیست، اما تجربه حسینی می‌تواند برای استقلال در این جدال تأثیرگذار باشد.

مدافعان؛ سد آهنین

با توجه به اینکه جواد نکونام تفکراتی دفاعی دارد، کادرفنی آبی‌ها در این تقابل نیز بدون در نظر گرفتن شرایط رقیب خط دفاعی منسجمی را راهی میدان خواهد کرد.

استقلال از جمله تیم‌هایی به شمار می‌رود که برای خط دفاع بازیکنان تأثیرگذار و نام آشنایی را در اختیار دارد و از همین‌رو انتظار می‌رود سرمربی این تیم برای تقابل با نساجی نام روزبه چشمی و رافائل سیلوا در ترکیب اصلی خود قرار دهد تا آن‌ها قلب دفاع استقلال را پوشش دهند.

همچنین رامین رضائیان و ابوالفضل جلالی در پست دفاع کناری برای تیم خود پا به توپ خواهند شد.

هافبک‌ها؛ مهندس‌ها به خط

استقلال با هدف کسب سه امتیاز آماده مصاف با نساجی خواهد شد و به همین دلیل در خط میانی خود از هافبک‌های با تجربه و خلاق استفاده خواهد کرد.

آبی‌ها در این فصل به دلیل حضور بازیکنانی همچون رامین رضائیان نمایشی هجومی از خود ارائه می‌دهند و از همین‌رو عملکرد مطلوب خط هافبک می‌تواند تأثیر بسیاری بر تعیین نتیجه تقابل‌های آن‌ها داشته باشد.
به طور کلی انتظار می‌رود جواد نکونام از دیدیه اندونگ، آرش رضاوند و زبیر نیک نفس را در ترکیب اصلی خود قرار دهد.

مهاجم؛ هشدار اسلامی به مدافعان حریف

همانطور که اشاره شد استقلال با هدف کسب سه امتیاز به مصاف رقیب شمالی خود خواهد رفت و از همین‌رو جواد نکونام در خط حمله نیز از بازیکنان زهردار خود استفاده خواهد کرد، در هر صورت این امکان وجود دارد که سرمربی آبی‌ها از ماشاریپوف، محمد حسین اسلامی و آرمان رمضانی در ترکیب ابتدایی خود استفاده کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، دیدیه اندونگ، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، رامین رضائیان، ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی، ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی

کد خبر 791782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.