خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به استقبال پروانه‌ها رفتند

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: کودکان و نوجوانان برای ارزیابی فیلم‌ها و تهیه خبر از نشست‌های خبری در کمیته خبرنگاران نوجوان آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم بکتاشیان با اشاره به زمان برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان اظهار کرد: سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از چهاردهم تا نوزدهم مهر در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان برای ارزیابی فیلم‌ها و تهیه خبر از نشست‌های خبری در کمیته خبرنگاران نوجوان آموزش می‌بینند، افزود: در این کمیته گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال حضور دارند و قبل از شروع جشنواره برای خبرنگاران نوجوان در کارگاه‌ها آموزش مداوم برنامه‌ریزی شده است.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: خبرنگاران نوجوان پس از شرکت در این کارگاه‌ها به استقبال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌روند.

بکتاشیان هدف برگزاری این کارگاه‌ها را نخبه‌پروری در حوزه خبر و رسانه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها از بیست و پنجم‌شهریورماه تا دهم مهرماه در فرهنگسرای رسانه اصفهان برگزار می‌شود که شامل خبرنویسی و مصاحبه، عکاسی با موبایل، ایده‌پردازی و … است.

کد خبر 791762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.