مسیر انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشرفت است

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که آمریکایی‌ها از افغانستان فرار کردند، رژیم صهیونیستی نیز از بین خواهد رفت و مسیر انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار اصغر عرب‌پور امروز _جمعه سی‌ام شهریور_ در یادواره ۵۷۰ شهید خوراسگان و حومه (منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با آغاز دفاع مقدس در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، مردم ما در هر سطحی و قشری به سمت جبهه‌ها رفتند و برخی پشت جبهه کمک کردند.

وی افزود: اختلافات مرزی ایران و عراق به زمانی بازمی‌گردد که امپراطوری عثمانی وجود داشت و بعد از جنگ دوم جهانی، وقتی عراق تشکیل شد، این ادعاها باز هم مطرح شد، اما باید توجه داشت اختلافات مرزی در همه جای جهان وجود دارد، اما منجر به جنگ نمی‌شود.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: صدام ادعای فتح تهران را داشت و حتی دیگر کشورها و از جمله کشورهای عربی از صدام حمایت می‌کردند و می‌گفتند ناسیونالیسم عربی اجازه نمی‌دهد از ایران حمایت کنیم.

سردار عرب‌پور افزود: البته ادعای ناسیونالیستی کشورهای عربی دروغ بود، زیرا همین کشورهای عربی در جنگ اسرائیل با حزب‌الله از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و خبری از حمایت ناسیونالیسم عربی از حزب الله نبود، حتی در جنگ اسرائیل و حماس نیز پشت سر اسرائیل قرار گرفتند.

وی بیان داشت: امروز نیز به‌رغم برگزاری راهپیمایی در کشورهای غربی علیه رژیم صهیونیستی، در کشورهای عربی منطقه هیچ خیزش و تظاهراتی رخ نمی‌دهد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی توسط رژیم بعثی گفت: سازمان‌های بین‌المللی، کشورهای استکباری و غربی و عربی همه از صدام حمایت کردند و وقتی در میدان نبرد موفق نشدند، جنگ را به دریا و در نهایت به شهرها کشیدند و اجازه نمی‌دادند حتی سیم خاردار به ایران وارد شود.

سردار عرب‌پور با اشاره به تقسیم جهان به دو بلوک شرق و غرب پس از جنگ جهانی دوم تصریح کرد: جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران تنها جنگی است که هر دو بلوک شرق و غرب پشت سر صدام قرار گرفتند و انواع تجهیزات، نیروی انسانی، کمک‌های مالی و کمک‌های اطلاعاتی به سمت رژیم بعثی روانه شد.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی» هیچکدام از مکاتب الحادی شرق و غرب را نپذیرفت، بنابراین هیچگاه نمی‌توانست عضو یکی از این دو بلوک قرار گیرد و از سوی دیگر از نظر توان نظامی و دفاعی بسیار پایین بودیم، سلاح راهبردی نداشتیم و حتی بعضی قراردادهای خرید تسلیحات جنگی نیز توسط نخست‌وزیر وقت ایران لغو شد.

وی با اشاره به پیشینه قوم یهود و تفکر صهیونیست‌ها اضافه کرد: قوم یهود همواره در مسیر تاریخ، دشمنی ویژه‌ای با مسیر حق و پیامبران الهی داشت و در چند قرن اخیر با نفوذ در مسیحیت، کلیسا را شکست داد و دین را به عبادت یک روز در کلیسا تقلیل داد، همچنین با در اختیار گرفتن مراکز قدرت در اکثر کشورهای غربی اراده این کشورها را در اختیار گرفت؛ در جنگ اول جهانی با حمله به جهان اسلام، حکومت‌های کوچک با سردمداران وابسته به غرب و در فلسطین رژیم صهیونیستی را حاکم کردند.

سردار عرب‌پور تاکید کرد: یهودیان برای شیعه تلاش کردند با ایجاد فرقه‌ها و دین‌های ساختگی در جامعه انشعاب ایجاد کنند و حتی برخی سران فرقه‌های انحرافی همچون بهائیت در مناصب حکومتی ایران قبل از انقلاب نفوذ کردند، تلاش کردند مانع تحصیل طلاب حوزه علمیه و عزاداری حسینی شوند و از سوی دیگر در بعضی کشورهای عربی وهابیت را ایجاد کردند.

وی با اشاره به استقرار حکومت دینی به رهبری امام خمینی (ره)، گفت: از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی توطئه‌هایی همچون ترور، غائله‌های تجزیه‌طلبی، جنگ و امثال آن را راه‌اندازی کردند و خواسته یهود در پشت صحنه این بود که آنچنان دین به‌ویژه فرهنگ اسلام ناب را لگدمال کنند که خبری از دین در جهان نباشد.

جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: خداوند به‌واسطه اخلاص جوانان این سرزمین از این مردم غیور حمایت کرد و جوانان این سرزمین الگو شدند.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام یمن را به آتش کشیدند، عراق را مورد حمله قرار دادند و با حزب الله جنگ کردند، زیرا این جریان‌های اسلامی با تاسی به ملت ایران ایستادند، اما امروز یمن، اسرائیل، آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد و خود غربی‌ها اعتراف می‌کنند که ایران به امپراطوری تبدیل شده است.

سردار عرب‌پور تاکید کرد: همانطور که آمریکایی‌ها از افغانستان فرار کردند، رژیم صهیونیستی هم خواه ناخواه از بین خواهد رفت و مسیر انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشرفت است.

کد خبر 791754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.