۹۰ بسته لوازم‌التحریر میان مددجویان بهزیستی سمیرم توزیع شد

رئیس بهزیستی شهرستان سمیرم گفت: تأمین نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر یکی از دغدغه‌های خانواده‌هایی است که در کنار مشکلات معیشتی و درمانی، تربیت فرزندان موفق را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

زهرا سادات داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بهزیستی شهرستان سمیرم با همراهی ناحیه مقاومت بسیج سمیرم و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان تعداد ۹۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد.

وی افزود: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، اداره بهزیستی طی همراهی ارزشمند و خیرخواهانه فرمانده سپاه پاسداران و مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تعداد ۹۰ کیف به نوشت افزار کامل بین دانش‌آموزان توزیع کرد.

رئیس بهزیستی سمیرم خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال در اختیار دانش‌آموزان دارای معلولیت و نیازمند قرار داد.

داودی ضمن تشکر از این حرکت والا و تقدیر ویژه از گروه جهادی شهید مهدی نوروزی، بسیج سازندگی و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تأمین نوشت افزار و لوازم‌التحریر را یکی از دغدغه‌های خانواده‌هایی دانست که در کنار مشکلات معیشتی و درمانی، تربیت فرزندان موفق را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند که نیل به تحصیلات عالیه و کسب مقام‌های برتر تحصیلی گواه صادق این ادعا است.

کد خبر 791736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.