بازی با گل گهر سخت و چالش برانگیز است

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: گل‌گهر در سه هفته اول نشان داده که تیم باکیفیت و قابل احترامی است و بازی با این تیم سخت و چالش‌برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امشب _پنجشنبه بیست‌ونهم شهریور _ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: ما با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم و آقای تارتار یکی از باسابقه‌ترین مربیان ایران است؛ همیشه در هر تیمی نتایج خیلی خوبی گرفته و ثبات خیلی خوبی در آن تیم داشته است و این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی داریم.

وی با بیان اینکه بازی با گل‌گهر سخت و چالش‌برانگیز است، افزود: گل‌گهر در سه هفته اول نشان داده که تیم باکیفیت و قابل احترامی است؛ آن‌ها نفرات خوب و زیادی را جذب کردند که می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: هر دو تیم هفته چهارم را به دلیل مقابله با استقبال و پرسپولیس نتوانستیم برگزار کنیم و فاصله زیادی از مسابقات دور بودیم که می‌تواند چالشی برای هر دو تیم باشد؛ امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی امتیاز این دیدار را برای هر دو تیم مهم دانست و ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم یکی دو تا بازی دوستانه انجام دهیم و بچه‌ها را در شرایط ایده‌آل نگه داریم؛ امیدوارم بازی باکیفیتی شود که تماشاچی‌ها از دیدنش لذت برند و امتیاز خوبی بگیریم.

کد خبر 791727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.