جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در منطقه ۹ اصفهان برگزار می‌شود

مدیر ۹ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع)، جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار در ساختمان شهرداری این منطقه واقع در خیابان میرزاطاهر از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌مناسبت هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق (ع) مراسم جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار فردا _جمعه سی‌ام شهریور_ از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در محل شهرداری منطقه ۹ اصفهان واقع در خیابان میرزا طاهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم پیامبر اکرم (ص) بهترین الگو برای جامعه بشری هستند که با الگوگیری از ایشان، باید در راستای گسترش عدالت، مساوات، برادری، مهربانی و ریشه‌کنی فقر در جامعه تلاش کرد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: حضرت محمد (ص) هفت اقدام مهم و اساسی را در جامعه بشری انجام دادند و به یادگار گذاشتند که اول مورد آن تأسیس مسجد به‌عنوان بزرگترین پایگاه وحدت و انسجام در مدینه بود، زیرا تا زمانی که مسلمانان وحدت و انسجام داشته باشند دشمنان راه به جایی نمی‌برند.

کد خبر 791561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.