الماس بوشهری بهتر از هالند!

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا در هفته اول لیگ‌قهرمانان اروپا به‌طور کامل مقابل منچسترسیتی انگلیس بازی کرد و نمایش نسبتا خوبی هم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های هفته نخست لیگ‌قهرمانان اروپا شب گذشته _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ با برگزاری شش دیدار در شب دوم این مسابقات ادامه پیدا کرد و در مهم‌ترین بازی، تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینترمیلان ایتالیا بود و در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا نراتزوری با دشت یک امتیازی از خوان هفته اول بگذرد.

الماس بوشهری بهتر از هالند!

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی سیمونه اینزاگی قرار داشت و عملکرد موفقی هم از خود ارائه کرد. این لژیونر ایرانی در نیمه اول دو مرتبه مارکوس تورام زوج خود در خط‌حمله اینترمیلان را صاحب موقعیت‌های خوبی کرد اما ضربات تورام بار اول با مهار ادرسون همراه بود و بار دوم به‌علت بی‌دقتی وی حاصلی نداشت.

شاید همگان منتظر جایگزینی لائوتارو مارتینز به‌جای مهدی طارمی در نیمه دوم بودند، اما سیمئونه اینزاگی تصمیم گرفت مهاجم ایرانی‌اش را تا پایان بازی در زمین نگه دارد و بدین ترتیب مهدی طارمی در نیمه دوم هم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و با دوندگی زیاد، هم در کارهای دفاعی نقش مؤثری داشت و علاوه‌بر آن در خط حمله نشان داد مهاجم زهردار و باتجربه‌ای است.

الماس بوشهری بهتر از هالند!

مهدی طارمی در جریان بازی مقابل منچسترسیتی، سه‌بار توانست نقش موثری را در منطقه تهاجمی به‌عنوان فضاساز و سازنده موقعیت برای اینترمیلان ایفا کند. یک‌بار پاس عرضی خوبی در هجده قدم به تورام داد و بار دیگر روی یک ضدحمله سریع، آگوستو وینگر چپ اینتری‌ها را در موقعیت قرار داد که ضربه این یکی توسط ادرسون مهار شد.

همچنین در مرتبه سوم مهدی طارمی حرکت زیبایی انجام داد که از میانه‌میدان آن‌را شروع کرد و پس از رهایی از دست رودری، پاس در عمق فوق‌العاده‌ای را برای دارمیان پیستون راست اینتر مهیا کرد که مدافع ایتالیایی اینترمیلان فرصت گل جدی را به‌سادگی از دست داد تا داد و بیداد سیمئونه اینزاگی به هوا برود.

الماس بوشهری بهتر از هالند!

شب گذشته مجموعاً مهدی طارمی بازی قابل قبولی را از خود نشان داد و در تقابل با شاگردان پپ گواردیولا، مهدی طارمی عملکرد نسبتاً خوبی داشت و از سایت هواسکور نمره متوسط ۶.۳ را دریافت کرد که عملکردی بهتر از ارلینگ هالند غول نروژی سیتیزن‌ها به‌حساب می‌آید.

کد خبر 791466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.