قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۴ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت خودرو امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در بسیاری از محصولات با کاهش با افزایشی روبه‌رو است که دامنه این تغییر از ۵۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون تومان در بین محصولات دیده می‌شود.

پژو پارس TU5 از سدان‌های پرطرفدار شرکت ایران خودرو امروز یک میلیون تومان کاهش یافته و به نرخ ۸۸۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با رشد هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده ۹۲۲ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک از محصولات محبوب ایران خودرو در معاملات امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۸۵۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

سهند S از جدیدترین محصولات و نوسانی‌ترین شرکت سایپا با افزایش دو میلیون تومانی در کانال ۴۹۱ میلیون تومانی قرار گرفت.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۲ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۹۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۷۶ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز سهند S با قیمت ۴۹۳ میلیون تومان، ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۹ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۲ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۲ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۴ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز امروز قیمت‌ها دستخوش تغییر شده است.

پیکاپ فوتون (اتوماتیک) از محصولات مونتاژی ایران خودرو امروز ۴۲ میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تیگ و۷ پرمیوم از محصولات مدیران خودرو با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی A5 با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات بهمن موتور با رشد ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۵میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۴ مهر+ جدول

کد خبر 791453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.