قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۵ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه پنجم مهر_ به روند نوسانی ادامه داد و قیمت بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی با افزایش یا کاهش روبه‌رو است.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۹۱۷ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات پرفروش ایران خودرو با رشد پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۶۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما از سدان‌های پرفروش ایران خودرو امروز نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۷۶۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از سدان رده‌بالای شرکت سایپا امروز سه میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۷۹۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا نیز با رشد دو میلیون تومانی در محدوده ۴۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۴ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۷ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۷۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۲۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۶ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۷۶ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۵ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز تعادل خود را از دست داده و افت و خیز قیمت در محصولات پروفروش دیده می‌شود.

هیوندای اکسنت از محصولات لوکس کرمان موتور که رکورددار افزایش قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده و با صعود ۸۰ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی A۵ امروز ۷۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است و به قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بستیون T۷۷ از محصولات مونتاژی بهمن موتور با رشد ۱۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۶۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۳۶ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۵ مهر+ جدول

کد خبر 791452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.