«صالحی امیری» فردی دلسوز، مدیر، خلاق و اهل تعامل است

وزیر سابق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: جایگاه این وزارتخانه با نگاه مثبت و تلاش‌های ارزشمند مرحوم شهید آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم ارتقا پیدا کرد و اکنون به‌عنوان یک وزارتخانه درجه یک و دست اول شناخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعزت‌الله ضرغامی عصر امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ در آئین تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهوری در محل سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: به همه شما عزیزانی که در این مراسم شرف حضور دارید ادای احترام می‌کنم؛ از آقای عارف که شخصیتی فرهنگی هستند برای حضور در این مراسم تشکر می‌کنم و صادقانه به آقای صالحی امیری تبریک می‌گویم.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب صالحی امیری به‌عنوان وزیر میراث‌فرهنگی افزود: به همکاران خودم نیز در این وزارتخانه برای انتخاب سیدرضا صالحی‌امیری تبریک می‌گویم؛ او چند ویژگی مثبت دارد، اول اینکه با اخلاق است، متعامل است، خلاق است. این‌ها ویژگی‌هایی بسیار ارزشمند است چرا که حوزه گردشگری فرابخشی است. در کنار این ویژگی‌ها، صالحی امیری فردی مدیر با ظرفیت و دلسوز است و در این شرایط آمدن صالحی امیری به این وزارتخانه بسیار مهم است.

وزیر سابق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در دوره‌های قبل نگاه‌ها به این وزارتخانه نگاه به‌عنوان یک دستگاه درجه دو و سه بود اما با نگاه بسیار خوب شهید ابراهیم رئیسی، شاهد هستیم که اکنون این وزارتخانه به یک دستگاه دست اول و درجه یک تبدیل شده است و در چنین شرایطی انتخاب صالحی امیری به‌عنوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بسیار اهمیت دارد.

اکنون با جمعیتی حدود نیمی از جمعیت جهان لغو روادید داریم

ضرغامی گفت: مطمئن هستم که حضور صالحی امیری فرصت خوبی است و با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند رشد و توسعه را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه خطاب به معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: ما خیلی کار داریم؛ ده‌ها مصوبه و … در دولت به تصویب رسید در دولت قبل هرچه ارائه دادیم مورد تصویب قرار گرفت به‌عنوان مثال درباره لغو روادید بهانه‌گیری‌هایی وجود داشت اما با تعامل و همکاری دستگاه‌های خوب مثل وزارت خارجه و شخص شهید حسین امیرعبدالهیان شاهد این بودیم که با ۳۰ کشور لغو روادید انجام شد، اکنون با جمعیتی حدود نیمی از جمعیت جهان لغو روادید داریم که فرصت بسیار بزرگی است.

وزیر سابق میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان صحبت‌های خود خطاب به رئیس‌جمهور نیز گفت: شاید خیلی از مردم آن کلیپ را در فضای مجازی دیده باشند که به زبان ترکی می‌گوید گاز نده، اما من امروز خطاب به رئیس‌جمهور کشورمان می‌گویم هرجا که قرار نیست گاز بدهیم در این حوزه و در این وزارتخانه گاز بدهید.

کد خبر 791315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.