از حضور ۶۶ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت برای حضور ۶۶ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از کارآفرینان و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی افزود: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیئت‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون، از حضور ۶۶ واحد تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است که از مجموع این حمایت‌ها ۱۰ مورد از آن مربوط به حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های خارجی و شش مورد مربوط به کمک اجاره غرفه برای ارائه محصولات تولیدی آنان بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته نیز از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شده بود که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.

علایی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

کد خبر 791283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.