بررسی پروژه‌های عمرانی شهری ساری با وزیر راه وشهرسازی

پروژه‌های عمرانی و حوزه شهری ساری در دیدار شهردار ساری، نماینده مردم ساری و میاندرود، فرماندار ساری با وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام شهر ساری بعدازظهر امروز_چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور _ در دیدار محمدحسین قبادی، شهردار ساری به همراه علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری، معین رضایی کلانتری، شهردار کیاسر و دیگر مدیران شهری با فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی مطرح و نسبت به شتاب‌بخشی به روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی مرکز استان گفت‌وگو شد.

شهردار ساری اظهار کرد: در این دیدار بررسی آخرین وضعیت پروژه کنارگذر شمالی ساری (تقاطع سه‌راه جویبار و آب منطقه‌ای)، عملیات تکمیل نهایی احداث پل گلورد، احداث دوربرگردان غیرهم‌سطح نعل اسبی ساری-قائمشهر (عبور ورودی میدان میوه و تره‌بار ساری)، مطرح شد.

وی افزود: همچنین در مورد پروژه‌های الحاق کوی شفا، سیدالشهدا و قرق به محدوده شهر ساری، تأمین اعتبار برای بازسازی خانه‌های تاریخی و بافت تاریخی شهر ساری، تخصیص قیر برای انجام پروژه‌های روکش و آسفالت راه‌های روستایی، شتاب‌بخشی به عملیات احداث نهایی محور ساری- تاکام و محور تاکام به سمنان، ساماندهی و منظر آرایی مبادی ورودی شهر ساری صحبت و گفت‌وگو شد.

شهردار ساری ادامه داد: در این دیدار مطرح شد تا با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال و با الگوگیری از سیاست‌های رئیس‌جمهور، دولت وفاق ملی و خدمتگزار چهاردهم همچون گذشته مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت شهرستان ساری بر مبنای وحدت، هم‌دلی، همراهی، توزیع متوازن اعتبارات و توجه به انجام هرچه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام و برجای‌مانده به نفع مردم در مدت‌زمان کوتاه صورت گیرد.

قبادی خاطرنشان کرد: مقرر شد تا با تخصیص منابع مالی مقتضی، با دستور وزیر راه و شهرسازی اقدامات مبسوطی پیرامون عملیات تکمیل این پروژه‌ها انجام گیرد.

کد خبر 791231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.