طرح توسعه باغ فدک، محور پروژه‌های عمرانی منطقه ۷ اصفهان است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه باغ فدک در اولویت پروژه‌های عمرانی این منطقه قرار دارد و محور پروژه‌های عمرانی است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح توسعه باغ فدک در اولویت پروژه‌های عمرانی منطقه ۷ شهرداری اصفهان قرار دارد و محور پروژه‌های عمرانی این منطقه است.

وی افزود: طبق زمان‌بندی اعلام شده، فاز نخست این طرح پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار مسافران نوروزی و گردشگران شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: این طرح شامل ساماندهی فضای فعلی و توسعه فاز جدید باغ فدک است که با تمام ظرفیت منطقه و در دو شیفت کاری در حال انجام است.

سلطان آقایی با اشاره به برگزاری هجدهمین جلسه کمیته عالی باغ فدک گفت: بسترسازی فضای سبز و تعویض خاک نامناسب فضای سبز این مجموعه با هماهنگی معاونت خدمات شهری و سازمان فضای سبز شهرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلفی از جمله جزیره‌های متعدد دریاچه سوم، آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر، کافه و رستوران، فرهنگسرا، گالری نمایشگاهی و غرفه‌های متعدد نمایشگاهی از جمله محورهای پروژه‌های عمرانی باغ فدک است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای نخستین آب‌نمای ترکیبی صوت و نور در دریاچه سوم این مجموعه خاطرنشان کرد: احداث آکواریوم ماهی‌های مختلف و گلخانه گیاهان گرمسیری در باغ فدک از دیگر جاذبه‌های گردشگری آن خواهد بود.

سلطان‌آقایی گفت: با ارتقای سطح خدمات گردشگری و تفریحی در این مجموعه، می‌توان شمال شهر اصفهان را به یکی از قطب‌های گردشگری این شهر تبدیل کرد.

وی افزود: فازبندی اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی باغ فدک در هجدهمین جلسه کمیته عالی این باغ به تصویب رسید و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، فاز نخست این طرح به بهره‌برداری برسد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه باغ فدک در تعطیلات رسمی کشور میزبان جمعیت کثیری از گردشگران از شهرهای مختلف است، تاکید کرد: این مجموعه پذیرای هزاران نفر را در تعطیلات مختلف است.

سلطان‌آقایی با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی در ضلع جنوبی باغ فدک گفت: ورودی اصلی این مجموعه گردشگری از خیابان شهید احمدی خواهد بود.

وی ادامه داد: تغییر درِ ورودی مجموعه باغ فدک با تاکید معاونت ترافیک شهرداری و پلیس راهور به‌منظور کاهش ورود و خروج از بلوار فرزانگان به‌دلیل مسائل ایمنی صورت گرفته است.

کد خبر 791220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.