۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
ساخت ۲۴۰ واحد مسکن ملی در آبیک

فرماندار شهرستان آبیک از برنامه دولت برای تحویل ۲۴۰ واحد مسکن ملی در چارچوب اجرای فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الله مددخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برنامه دولت برای تحویل ۲۴۰ واحد مسکن ملی در چارچوب اجرای فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۱۹۰ واحد از ۲۴۰ واحد بر اساس رتبه‌بندی با اولویت اقساط واریزی (بر اساس زمان واریز و پرداخت حداقل ۱۰ قسط ۴۰ میلیون تومانی) انتخاب و به متقاضیان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدها به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، گفت: امروز در زمان انتخاب واحد شاهد خوشحالی متقاضیان از مشخص شدن واحد و مراحل پایانی کار پروژه و نزدیک شدن زمان تحویل بودیم، امیدواریم در دولت چهاردهم هم شاهد ادامه روند ساخت مسکن ملی برای اقشار مختلف باشیم.

فرماندار آبیک با یادآوری اینکه چندی پیش جلسه بررسی و تأمین زمین در شهرستان آبیک به ریاست معاون عمرانی استاندار قزوین را برگزار کردیم، افزود: در این جلسه تأمین زمین از محل اراضی شهری به جهت ادامه روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را بررسی کردیم.

مددخانی با بیان اینکه به دنبال تعیین تکلیف ۴۰ هکتار از اراضی شهری برای توسعه اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم، ادامه داد: در همین رابطه همچنین به دنبال اجرای نهضت ملی در زمین‌های شرق شهر آبیک هستیم و در این حوزه بنا داریم با دانشگاه آزاد اسلامی تهاتر زمین داشته باشیم.

وی یادآور شد: رفع تصرفات معارضین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان آبیک هم یکی از دغدغه‌های دیگر ماست که از طریق شورای تأمین مسکن استان و استانداری قزوین پیگیری تحقق این مهم هستیم.

کد خبر 791198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.