استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+ بیوگرافی و سوابق

یدالله رحمانی از طرف دولت چهاردهم به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت از انتصاب استانداران استان‌های کردستان و کهگیلویه و بویراحمد در جلسه امروز هیئت دولت خبر داد.

«آرش زره لهونی» از جوانان اهل تسنن به عنوان استاندار کردستان و «یدالله رحمانی» به عنوان استاندار کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شدند.

رحمانی متولد بهمن ۱۳۴۲ در ارتفاعات کوه «گیسکان» در منطقه ایل قشقایی پادنا است، گذراندن دوران ابتدایی در دبستان عشایری تأسیس شده توسط استاد محمد بهمن بیگی عشایر ایل قشقایی در بهار و تابستان در منطقه ییلاقی پادنا و در زمستان در منطقه قشلاقی پشت کوه برازجان زندگی می‌کردند.

سرپرست استانداری فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه ده کشور، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و مدیرکل دفتر آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های چهارمحال و بختیاری، بوشهر و ایلام، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد از سوابق وی است.

کد خبر 791165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.