آخرین اخبار هواشناسی ایران برای روزهای آینده / آسمان ۱۲ استان کشور تا شنبه بارانی است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم رگبار و رعدوبرق در ۱۲ استان کشور از امروز تا روز شنبه خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: از امروز تا روز شنبه برای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و بعضی نقاط خراسان شمالی، افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز علاوه بر مناطق ذکر شده در بعضی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و برای پنجشنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و خراسان جنوبی، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و گیلان، گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز و فردا در نوار شرقی، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در نوار شرقی و بعضی مناطق غربی، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 791041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.